Nyheder fra DBI
Vær altid opdateret

DBI BEREDSKAB

- Få bedre overblik og en mere forberedt organisation

DBI Beredskab giver din organisation en samlet platform, der gør det muligt at digitalisere og samle virksomhedens politikker, procedurer, beredskabs-, krise-, og Business Continuity Planer. Det giver en række fordele i forhold til formidling og træning af planerne til daglig og også i tilfælde af en hændelse.

Med DBI Beredskab kan du nemt opbygge procedurer for, hvem i organisationen der skal alarmeres, og hvilke opgaver der skal udføres ved

enhver type hændelse – lige fra cyberangreb til brand og sygdomsudbrud. Planerne tilgængelig for alle medarbejdere via brugervenlige og intuitive apps til smartphones, computere og tablets. Og det er nemt for de ansvarlige medarbejdere at have overblik over de enkelte planer og at opdatere dem ved større forandringer i organisationen.

Beskytter mennesker, IT og ejendomme

Tilgængelig og overskuelig løsning

Hurtig, ensartet og tydelig kommunikation

Individuelle løsninger tilpasset dit behov

Støtter din organisations beredskabsindsats

DBI Beredskab indeholder også en lang række funktioner, der støtter din organisations beredskabsindsats og gør den mere rettidig og effektiv.

Den kan f.eks. anvendes til at kommunikere til medarbejderne med forudbestemte meldinger eller beskeder, som sendes automatisk ved en given hændelse. Medarbejderne kan blive alarmeret om brand, og medarbejdere med særlige roller – f.eks. evakueringsansvarlige – kan modtage actioncards.

Løsningens krisedashboard kan også give din organisations krisestab et 

virtuelt mødepunkt. Her kan alle tilgå den samme information og få overblik over afviklingen af en hændelse. Man kan bl.a. se, hvilke hændelser der er aktiveret, og hvilke opgaver der er påbegyndt og færdiggjort.

DBI Beredskab kan også danne overblik over medarbejderes position i tilfælde af en hændelse. Det gør det muligt bl.a. at anvende platformen til simpel rejsesikkerhed ved at få medarbejdere til at tjekke ind for at angive, om de er i sikkerhed

Platformen er også velegnet til at formidle uddannelsesvideoer og andre uddannelsesmaterialer for at opbygge beredskabskulturen, ligesom den er velegnet til at planlægge og afholde øvelser med.

Derudover omfatter DBI Beredskab mange andre funktioner, der alle styrker håndteringen af hændelser og begrænser konsekvenserne for din organisation.

DBI Beredskab fungerer i samspil med andre platforme fra DBI, som DBI Egenkontrol. Den kan desuden integreres med bl.a. interne netværk og it-overvågningsteknologier.

Funktioner i DBI Beredskab

  • Digitaliser politikker, procedurer, beredskabs-, krise-, og Business Continuity-planer
  • Giv nem og konstant adgang til planer for medarbejdere
  • Opdater og vedligehold planer nemt og hurtigt
  • Send klar kommunikation og instrukser til medarbejdere automatisk i tilfælde af hændelser
  • Skab overblik og styring over hændelsesforløb med krisedashboard
  • Dokumenter alle handlinger og bevægelser ved hændelser
  • Få integrerede onlinemøderum til krisestaben
  • Lokalisér medarbejdere
  • Uddan og træn medarbejdere i beredskabskultur

Relaterede kurser

VIL DU HØRE MERE? KONTAKT OS ELLER BLIV RINGET OP

Jesper Florin
Jesper Florin Afdelingsleder - Sikringsafdelingen Eksamineret Sikringsleder®, Certified CBCP, DRII
Karin Castro
Karin Castro Funktionsleder

RING MIG OP - UDFYLD FORMULAREN OG VI KONTAKTER DIG

Firma*
Navn*
E-mail*
Telefon*
Kommentar
* Skal udfyldes
OPRET DIG SOM BRUGER OG HOLD DIG OPDATERET PÅ NYHEDER OM BRAND OG SIKRING